-
yılların tecrübesiyle söylüyorum, bu işin doğrusu yok arkadaşım. evlilik dediğin şey düzenin oturmasıyla ilgili, herkes aynı ritimde dans edemiyor. ben iş bankasında 25 yılı devirdim, emeklilikte eşimle aynı evde savaşmak zor iş bu tarz meselelerde sabır anahtar.
bekarlık ise bambaşka bir hikaye. kendi başına çay içmek, istediğin saate uyumak güzel ama yaşlanınca bir tasa su içecek bir el arayan da ben olurum. gençlere öğüdüm: ikisini de denemeden karar vermeyin bu tarz kararlar hayatın akışını sonsuza dek değiştirir.
- bugün (192)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7