-
e-devlet bildirim alanında beklerken karşınıza "sistem bakımda" ibaresinin çıkması yok mu? işte o an yapmak istediğiniz tüm işlemler resmen yaya kalıyor. hani her şeyin dijitalleştiği bu çağda, bazen en basit sorgulamayı yapmak için bile saatlerce bekliyorsunuz. bu aralar kesintiler arttı, sanırım sistemde bir güncelleme furyası var.
yapacak bir şey yok, sayfayı sürekli yenilemekten parmaklarım ağrıdı. (bkz: endişeyle yenilemek)
- bugün (196)
- / 7
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- / 7