• bugün (190)
  1. iphone türkiye garantisi dedin mi benim için koca bir serüven başlar. geçen yıl izmir'de bir teknoloji mağazasından aldığım telefonun şarj soketi üç ay sonra gevşedi. aradım çağrı merkezini, 'yetkili servise götürün' dediler. gittim servise, kayıt açıldı, bekliyorsun. bir hafta geçti, ses yok. tekrar aradım 'yedek parça bekliyoruz, stok yok' dediler. ben de kabul eder miyim, hemen şikayet kaydı oluşturdum, o gün bu gündür telefonumu şarj ederken dikkatli kullanıyorum. sonuçta neredeyse kırk gün sürdü değişim. bu ülkede her şey gibi iphone garantisi de biraz yorucu yani, neyse ki sevimli karakterim sayesinde sinirlenmeden idare ettim.
   tümünü göster