-
vestel tv almayı düşünüyordum, bir arkadaşım kullanıyordu. uzaktan bir sükunetle donuklaşan ona kanepenin köşesinden bakarken, görüntü kalitesi belki iyiydi ama arayüz bazen insanı yoruyor. evet, gülümsemek için başlı başına sebep olmayabilir, televizyon sadece bir ekrandan ibaret zannedersin ama aslında her karede bir duygu saklı. özellikle gecenin ilerleyen saatlerinde, bir film açıp o parıltıdan başka odayı aydınlatan bir şey arıyorsanız – işte orası problem. vestel size sahneleri izletir, belki de mutluluğu her renk tonunda, bozuk pikseller arasında arayıp bulmak size kalmış.
tek başına bir televizyon mutluluk getirmez ama o meşhur "anı yaşamak" duygusunu sunar mı? (bkz: ekran başı monotonluğu).
- bugün (192)
- / 7
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- pencereden baktığım thy yolculuğu
- sigara bırakma ve ütü derdi
- twitter blue ücreti saçmalığı 2
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- uber türkiye fiyatları neden bu kadar arttı
- vodafone internet hızı gerçekten vaat edilen
- drive thru işkencesi
- sayfalar arasında kaybolmak 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı 2
- terapiden beklentiler
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- media markt garanti süreci sorunları
- uber in türkiye fiyat politikası
- trump ve nato adaleti
- lc waikiki kalite çıkmazı
- beşiktaş trabzon rekabeti
- tecilli hayat yorgunluğu
- kripto para neden bitti
- / 7