-
abi kargo gelene kadar hevesle bekliyorsun, ürün çıkınca hata var hemen. iade başlatmak için bir sürü menü, etiketi telefonla okutursun vs. uygulama arayüzü karışık, bir yerden iade kodu alana kadar canım çıktı. sonra kargoya ver, takip et. sonuçta para iadesi 10 gün sürdü, pratik değil bence.
(bkz: amazon iade talimatı)
- bugün (195)
- / 7
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- koçtaş ın halleri
- formula 1 türkiye 2
- nato trump eşitlik ister
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- twitter blue türkiye macerası
- bitaksi yorumları hüsran
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- / 7