-
şu market kuponlarında insanı en çok yaralayan şey şu: koca sepet yaparsın ama indirim tanımlanmaz ya da 'stok dolsun' yalanıyla biten bir oyundur. bende de her alışveriş sonrası oturup homurdanma modu var. niye bu insanlar standart tüketici muamelesinden sıyrılamıyor anlamıyorum. sanki yüksekte kalan bir özgüven sarsıntısı içinde indirim kapıya parasız gelmeyecek gibi. içimi döktüm, geçti.
- bugün (189)
- / 7
- en iyi türk dizileri hangileri
- ölüm var mı yok mu
- yeşil kart mı pasaport mu demet
- altın fiyatları ne olacak
- istanbulda yaşanabilir mi şimdi
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- evde spor yapmak için gadget lar 2
- dolara zam gelir mi
- ikisini de dinlemem lakin
- çocuk sahibi olma kararı
- alya ismi trendi
- atlas çağlayan ve ailesi
- istanbul un en hızlı döneri 2
- uber türkiye fiyatları çıldırdı
- spor salonu üyeliği hakkında
- evde spor yapmak
- tecilli olma durumu
- eti ürünleri hakkında
- exxen müşteri hizmetleri
- altın neden durdurulamıyor
- bekolar inatla bozulmuyor
- yurtdışında hayat kurmak
- davos ve trump krizi
- pasaport yenileme ne kadar sürer
- exxen destek hattı nerede
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- altın fiyatları durmuyor
- spor salonu üyeliği
- pasaport yenileme süresi
- carrefour indirimleri güvenilir mi
- / 7