• bugün (189)
  1. şu market kuponlarında insanı en çok yaralayan şey şu: koca sepet yaparsın ama indirim tanımlanmaz ya da 'stok dolsun' yalanıyla biten bir oyundur. bende de her alışveriş sonrası oturup homurdanma modu var. niye bu insanlar standart tüketici muamelesinden sıyrılamıyor anlamıyorum. sanki yüksekte kalan bir özgüven sarsıntısı içinde indirim kapıya parasız gelmeyecek gibi. içimi döktüm, geçti.
   tümünü göster