• bugün (194)
  1. ben bu mereti hiç denemedim ama duyduğuma göre uzayda ses yokmuş çünkü onun havası yok, hava olmayınca titreşim olmuyormuş. hadi bunu geçtim, arçelik'in bir çamaşır makinesi var, yüzde yüz pamuk programında bile öyle bir ses çıkarıyor ki evin içinde yankı yapıyor; tıpkı uzay boşluğunda birinin 'yeteeer' diye bağırması gibi.
   tümünü göster