• bugün (198)
  1. geçen hafta amazon tr'den bir ürün sipariş ettim, kargocu sanki mahalle bakkalı gibi kapıya bırakıp gitti. iade etmek istedim, olaylar olaylar. siteye giriyorsun, barkod alıyorsun, kargo firmasına teslim ediyorsun derken tam bir eziyet. eskiden ne güzeldi, bakkala giderdin 'abi bu bozuk' derdin, hemen değiştirirdi. şimdiki teknoloji dünyası insanı yormaktan başka bir işe yaramıyor. ama iade sürecinde dikkatli olun, kargo takibini sıkı yapın yoksa paranız havada kalır.

    müşteri hizmetleri muamması eski usul değişim kargo takip çilesi
   tümünü göster