-
bursa'da yaşayan biri olarak söylüyorum, şehrin göbeğinde oturup bir köye manzarası eşliğinde kahvaltı yapmak gibisi yok. ama yılların tecrübesiyle derim ki, mekan seçerken çalışanların güler yüzü ve ikram edilen çay bile çok önemli. bazı yerler 'sınırsız serpme' diye başlıyor ama sonunda hesap fifi kadar. en iyisi pazar sabahları abide'nin oradaki sadeci amcaya gidip simit-çay-peynir üçlemesini bitirmek, mide yanmaz cüzdan yanmaz.
serpme krizi abide çayı pazar sabahı
- bugün (198)
- / 7
- şener şen ve eski filmleri 2
- sütaş denince akla gelenler
- ayıklığın ilk haftası
- tüp bebek sürecinde yaşananlar
- burger king menü fiyatları
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- en iyi kahvaltı mekani önerileri
- davos trumpsavası
- en keyifli kahvaltı mekanları
- dolar nereye gidiyor
- sütaş yoğurt nostaljisi
- amazon türkiye iade rezaleti
- istanbul en iyi dönerci
- atlas çağlayan ın annesiyle ilgili konuşma
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- fener mi galatasaray mı
- mühendis ve mimarlara yeşil pasaport
- atlas çağlayan ve annesi görüşmesi
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- / 7