• bugün (192)
  1. türkiye'de her çıkan modeli 'en iyi şey bu' diyenler var ama aynı adam almanya'da o paralarla en alt seviye samsung bakıyor. fiyat performans lafı orada meşhur etiket olmuş vaziyette, bizim millet kendi yorumunu beğenmeyince markayı eski kafalılıkla suçluyor. açıkçası kullanıcı alışkanlığıylasın seninle de bu rekabet zor be.

    (bkz: eski model yeni takıntı)
   tümünü göster