-
uzun yılların devlet memuruyum, şu döviz işine iyice kafayı taktım. memur maaşıyla adam gibi birikim yapamıyoruz ama insan yine de bir kenara euro atıyor. bana sorarsanız euro yaz aylarında bir daha tırmanışa geçecek, çünkü bizim ekonomi dediğin şey zaten yokuş aşağı koşmaya devam ediyor. yeni haberler geliyor ama kimsenin cebinde niyet ne? neyse, ben emekli oldum, dövizle uğraşmaktan karıncalandı canım. sabah e-devlet açıyorum, akşam kurlara bakıyorum; yine de bir memur soğukkanlılığıyla izliyorum bu terk edişi. belki bir gün düzelir, ama o zamana kadar eurolari yorgan altında saklamayı öğrendik.
- bugün (197)
- / 7
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- sütaş süt ve ürünleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- bekonun dayanıklılık sırrı
- atlas çağlayan davası ne oldu
- bursada toplu taşımaya zam
- starbucks türkiye pahalı mı
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- / 7