-
galatasaray'ın avrupa’daki maçlarını izlemeyeli uzun zaman oldu, bu defa yurtdışında bir dostla mesajlaşırken duydum. stadyumda baykuş mu uçtu ne oldu, iyi oynadıklarını söylüyor medya ama biz uzaktan görüntülere bakınca işte atletico zaten portakalı sıkıp suyunu içmiştir. maçın hakkını verecek bir açık oyun yakalamak lazım ama galatasaray sonlara doğru yorulmuş gibiydi. evet atletico’yu iyi tutmuşlar bir süre, sonra akşam akşam golü yedik. orta sahadaki toplarını daha hızlı çevirebilseler daha farklı olur muydu acaba falan derken özlem de katlanıyor. almanya'da işlerine dalmış timsah gözyaşları akıtıyor.
- bugün (197)
- / 7
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- sütaş süt ve ürünleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- bekonun dayanıklılık sırrı
- atlas çağlayan davası ne oldu
- bursada toplu taşımaya zam
- starbucks türkiye pahalı mı
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- / 7