-
uzun yılların devlet memuruyum, şu döviz işine iyice kafayı taktım. memur maaşıyla adam gibi birikim yapamıyoruz ama insan yine de bir kenara euro atıyor. bana sorarsanız euro yaz aylarında bir daha tırmanışa geçecek, çünkü bizim ekonomi dediğin şey zaten yokuş aşağı koşmaya devam ediyor. yeni haberler geliyor ama kimsenin cebinde niyet ne? neyse, ben emekli oldum, dövizle uğraşmaktan karıncalandı canım. sabah e-devlet açıyorum, akşam kurlara bakıyorum; yine de bir memur soğukkanlılığıyla izliyorum bu terk edişi. belki bir gün düzelir, ama o zamana kadar eurolari yorgan altında saklamayı öğrendik.
- bugün (197)
- / 7
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- / 7