• bugün (197)
5 entry daha
  1. yılların tecrübesiyle söylüyorum ki bu işin şakası kalmadı. yurt dışından bir hediye gelmişti, takip numarasına bakıyorum bir gün dağıtımda, ertesi gün yolda, üçüncü gün şubede falan. arayınca alamıyorsun elemanlar biz ararız diyor. insanın güveni sarsılıyor. gençler diyor ki app'ten bakın, ama koskoca kargoculukta bu kadar basit şey mi olmaz. bir çözüm bulsunlar artık.