-
malum her şeyin başı dilekçe. bizim zamanımızda öyleydi, hala öyle. müdürün odasının önünde biriken dosyalar, imza için günlerce bekleyen memur amcalar, bir fincan çay eşliğinde tıkır tıkır işleyen bürokrasi. şimdi her şey online mış, e devlet m devlet. ama o sıcaklık, o bekleme salonundaki muhabbet… yok. insan bir tuhaf hissediyor. resmi evrak kokusu bile özleniyor bazen.
- bugün (197)
- / 7
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- toki trabzonda kura heyecanı
- spor salonu üyeliği
- lc waikiki kalite çıkmazı
- euro kuru nereye gidiyor
- popeyes türkiye ilk izlenim
- yemeksepeti kuryeleri neden geç kalıyor
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- kan ter içinde öneri
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- şener şen 2
- toksik ilişki belirtileri
- sütaş süt ürünleri
- galatasaray atletico madrid hazırlık maçı
- psikolog önerisi için yapay zeka
- atlas çağlayan ve ailesi
- son dönem türk dizileri
- turkcell faturalı hat tuzağı
- bosch bulaşık makinesi sessizliği
- köpek eğitimi ipuçları 2
- booking yorumlarının samimiyeti
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır
- şener şen ve eski filmleri
- tüp bebek tedavisi hatıraları
- sgk emeklilik başvurusu
- / 7