-
bi taksiye binip 50 lira verirsin, uber'de aynı mesafe 120 tl yazıyor. yok dinamik fiyatlama, yok komisyon derken uygulama açmadan önce iki kere düşünüyorum artık. taksiye binip 'abi pazarlık var mı' demek daha mantıklı geliyor. bu tarz binmeden önce fiyatı not al. bu tarz indirim kodu kovalamaktan yoruldum. bu tarz taksi de alternatif değil ayrı dert.
- bugün (192)
- / 7
- tıp mı mühendislik mi yoksa avrupa mı
- ptt kargoyla dertlerimiz bitmiyor 2
- pınar et güvenilir mi söylentileri
- şener şen oyunculuğu
- en iyi spotify listeleri
- almanya vs hollanda
- gecenin sessiz tanığı
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- amazon iade labirenti
- kanada göçmenlik süreci notları
- kripto para balonu sönüyor mu
- vatan bilgisayar teknik servis deneyimi
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- altın fiyatları yükselişi
- deprem anı psikolojisi
- spotify çalma listelerine bak 2
- psikoterapiye başlamak
- uykusuz geceler
- ikea mobilya montajı sorunu
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- / 7