• bugün (190)
  1. yemin ediyorum şu bitaksi daha dün ıspartakule'den esenyurt'a gitmek istedim uygulama açılmadı sürekli hata veriyor resmen kargodan beter oldu
  2. açıyorum uygulamayı, binmek istiyorum ayağına bir taksi gelmiyor, son bi' umut kapıyorum kampanyası yapmışlar, geleceği yok.