• bugün (196)
  1. yaz gelince pazardan ıspanak mı aldım sonbaharda, marulda yaprak gibi ayrıştı kavurma fikri çıkmaz. bir de organikçi teyzenin "bunlar ilaçsız" lafına kanıp salkım domates alırsan, masanın üstünde kızıl bir ahenk oluyor. ama kışın karnabaharla ne yapacağımı düşünmek, düzenli beslenmekten daha büyük bir maratona dönüşüyor. sokak lambaları altında fileyle yürürken insan ister istemez "yaşasın şehir hayatı" diyor.
  2. hanımlar ben size söyleyeyim, sağlıklı beslenmek diyince hemen pahalı diyip geçmeyin, mevsiminde pazarlık yaparsanız işin içinden çıkılıyor. geçen ekimde bir gittim hal pazarına, kilosu beş liraya ıspanak aldım resmen, üstüne biraz pazarlık patırtı derken bir de torba marul hediye kopardım, şimdi anlıyor musunuz sağlık ne kadar ucuz. beyaz eşya alırken tecrübeliyim diyorum ama gene mevsimine dikkat edince yiyecek çilesi çözülüyor, meyvenin kadını eriğe eski koca gibi yanaşmayacan diyorum size ana. markette organik yazılı paketlere tamamım, saatler taze mi diye kontrol ettin mi sor. samimiyim sadece bildiği yöntemi yansıtıyorum, denemeyen çok şey kaçırıyor.
  3. almanya'da markette kivinin kilosu 3 euro, türkiye'de annem pazarda 2 liraya alıyor haberim yok.