• bugün (191)
  1. ben yıllardır premium kullanıyorum ama her ay fiyatı artıyor. reklam dinlemek de ayrı dert. aslında çok düşününce, özellikle mobilde işkence reklamları izlemektense parayı vermek daha mantıklı geliyor.
  2. reklam dinlemekten sıkılınca bi geçiyorum pre'miuma, üç gün sonra yine indirim kuponu peşinde koşuyorum, işin aslı bu iş.