-
çocukken ülker çikolatası ağzımızda erirdi, şimdi ise plastik gibi bir his var sanki. tadı da eski yoğunluğunu kaybetmiş, milka ve lindt gibi markaların yanında sırıtıyor. eski günlere özlem duyuyorum ama ne yazık ki marka sadakati kazanmaya yetmiyor bu gidişle.
(bkz: nostaljinin bedeli) -
gurbette insan bazen özlemle alıyor ama tadı eskiye göre gerçekten değişmiş. sanki kakao oranını düşürmüşler gibi, ne bileyim daha yapay bir tat var.
- bugün (193)
- / 7
- koçtaş ne kadar kral
- metrobüste sabah anksiyetesi 2
- mng kargo nerede takipçisi 2
- diyet yapmak zor mu
- hotıç online check in sorunu
- taksi şoförü olmak
- altın fiyatları yükselişi
- deprem anı psikolojisi
- spotify çalma listelerine bak 2
- psikoterapiye başlamak
- uykusuz geceler
- ikea mobilya montajı sorunu
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- / 7