-
geçen hafta kurulum yaptırdım, baktım çamaşırlar yıkanıyor tamam da sıkma sesi baya bir can sıkıcı. komşular zaten kapıya dayandı ilk gece. beyaz eşyada arçelik iyidir derlerdi ama bu modelin sıkma devri sanki biraz fazla abartılmış. yine de çamaşırlar tertemiz çıkıyor, ütü bile istemiyor bazıları. bir de enerji sınıfı a+++ olunca faturaya yansıması az olur diye umuyorum.
- bugün (189)
- / 7
- bekonun dayanıklılık sırrı
- vatandaşa strateji belgesi
- ptt kargo teslimat süresi
- işsizlik psikolojisi iç daraltıcı
- vergi dairesi online işlemler
- bim aktüel ürünler kaliteli mi
- vergi dairesi online ödeme 2
- tapu işlemleri hızı
- kanada göçmenlik süreci 2
- uzaktan çalışmanın artıları
- doların seyri üzerine
- carrefour indirim güvenilirliği
- youtube premiumun gereksizliği
- kemal sunal ve unutulmaz replikler
- eski usul imtihan heyecanı
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- akrep kadını özellikleri 2
- spor salonu üyeliği
- grönland krizi ve trump
- burger king menü skandalı
- türk telekom altyapı çilesi
- süper loto en yüksek büyüklük kaç para
- trendyol ekspres kargo deneyimi 2
- psikolog seçerken dikkat
- köpek eğitimi üzerine notlar
- gurbetçi strateji belgesi sıkıntısı
- ülker çikolata kalitesi
- aldatılmanın tarafsız analizi
- / 7