• bugün (183)
  1. vallahi ben Eskişehir'de emekli memur olarak söylüyorum bu işin içinden çıkılmaz bir hal aldı. evlenip çocuk yapacaksın diye baskı yapıyorlar ama kardeşim e-devlete girip bir baksana ne kadar dosya masrafı var. doğumdan sonra SGK süreçlerini başlatmak tam bir bürokrasi labirenti.