• bugün (184)
1 entry daha
  1. ben bursalı ev hanımıyım, kahve dünyası'nı yıllardır bilirim. çeşitleri geniş, taze çekirdek satıyorlar. geçen hafta fındıklı kahve aldım, poşeti açınca mis gibi koku, demlemesi de keyifli. ama fiyatları biraz yükseldi, ona takıldım. arçelik kahve makinemle denedim, filtre kahve olarak çok güzel verdi. kargo konusunda da sıkıntım olmadı, paketleme özenli. denemek istiyorsanız türk kahvelerini de tavsiye ederim.