-
eskiden ikea'dan aldığım mobilyaları kendim monte ederdim, el becerim vardı. şimdi üşeniyorum tabii, montaj hizmeti alıyorum. geçen hafta billy kitaplık kurdurdum, çocuklar iki saatte getirdi monte etti, gayet memnun kaldım. fiyatı biraz tuzlu ama o eski günlerdeki gibi kıvranmaya değmiyor, hele hele üç katlı bir dolap gelince. başka markalar gibi parçaları eksik çıkmadı, onu da söyleyeyim.
- bugün (184)
- / 7
- istanbulkart dolum sorunu
- aşk acısı için çözüm
- blutv nin yerli dizileri neden tutmuyor
- tüp bebek süreci zorlu mu
- uzaktan çalışma sorunları
- patron kavgası normal mi
- köpek terbiyesi değişti
- marmaray ne sıklıkta bozuluyor
- ofis dedikodusu 2
- çocuk yapmanın zorlukları
- aldatılmak
- starbucks türkiye fiyatları 3
- kahve dünyası kalitesi
- kedi sahiplenirken dikkat
- vegan beslenme deneyimleri
- popeyes türkiye şubeleri açıldı mı
- ikea montaj hizmeti değerlendirmesi
- bim aktüel ürünler yorumları
- şener şen 2
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- amazon iade labirenti
- iş bulamamak
- en iyi kahvaltı mekanları 2
- trendyol express kargo deneyimi
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- dominos pizza teslimat süreci
- korku filmi önerisi sessiz gece
- tarkan mı mustafa sandal mı
- euro kuru ne olur bilinmez
- ülker çikolataları nereden nereye geldi
- / 7