-
hızlı olsun diye giderim de bu kadar kolay mı yanlış sipariş verilir, hayret. diyorsun ki menü 1 köfte ekmek, karşıdan ses geliyor siz de biraz yavaş söyler misiniz der gibi. bir kere de gelsin düzgün, arabadan inip geri dönen nice insan gördüm. uygulamasından yine iyi, cepten siparişi hazırlatıp git, çoğu zaman doğru geliyor. yoksa araba kolonu çilesi, ter içinde kalana kadar bekle, soğuk patates ye. pratik olacak derken insanı daha sinir ediyor.
- bugün (184)
- / 7
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- yakın doğu üniversitesi
- gettaksi çalışanı olmak 2
- arçelik çamaşır makinesi deneyimleri
- mcdonalds drive thru deneyimi
- n11 alışverişte satıcı riski
- sağlıklı yemek trendleri
- flo ayakkabı konforu
- trump avrupa nato muamelesi
- patron kavgasında çözüm
- altın fiyatları ve yatırım
- nato da adalet dengesi
- patron kavgası rezaleti
- tapu işlemleri hızı
- son dönem izlenesi netflix dizileri
- kahve falı
- atlas çağlayan davası
- lc waikiki kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- / 7