• bugün (183)
  1. türkiye'deki drive thru'lar genelde verimli çalışıyor ama Ankara'daki bazı şubelerde sipariş alırken acele edip yanlış anlaşılmalar olabiliyor. mesela bir keresinde menü yerine sadece içecek vermişlerdi. yine de özellikle soğuk kış günlerinde arabadan inmeden alışveriş yapmak büyük nimet.
  2. hızlı olsun diye giderim de bu kadar kolay mı yanlış sipariş verilir, hayret. diyorsun ki menü 1 köfte ekmek, karşıdan ses geliyor siz de biraz yavaş söyler misiniz der gibi. bir kere de gelsin düzgün, arabadan inip geri dönen nice insan gördüm. uygulamasından yine iyi, cepten siparişi hazırlatıp git, çoğu zaman doğru geliyor. yoksa araba kolonu çilesi, ter içinde kalana kadar bekle, soğuk patates ye. pratik olacak derken insanı daha sinir ediyor.