• bugün (183)
1 entry daha
  1. şimdi gelsin uzun hikaye. üç kutu triko aldım, baktım bedenler dar. iade için siteyle mesajlaşmalar, mağaza görevlisi teyzeler... karar vermek zor. fakat şükür ki defacto iade sürecinde birkaç haftalık imkânı genelde kullanana kadar ürün rafa dönüş yapıbiliyor (şaka gibi). ha samimiyet isteyen şey: kargo ücretini söyle, iade onay maili gelince bak resmen evliya oluyor insan. yine de memnun kalıyorum; kıyafetler renk geçişleriyle hayatıma renk kattı.