-
işin özü şu: faturayı, ürünü ve varsa etiketini yanına al, 14 günü geçirme, yoksa iade değil dert almaya başlarsın.
-
şimdi gelsin uzun hikaye. üç kutu triko aldım, baktım bedenler dar. iade için siteyle mesajlaşmalar, mağaza görevlisi teyzeler... karar vermek zor. fakat şükür ki defacto iade sürecinde birkaç haftalık imkânı genelde kullanana kadar ürün rafa dönüş yapıbiliyor (şaka gibi). ha samimiyet isteyen şey: kargo ücretini söyle, iade onay maili gelince bak resmen evliya oluyor insan. yine de memnun kalıyorum; kıyafetler renk geçişleriyle hayatıma renk kattı.
- bugün (184)
- / 7
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- thy uçak içi deneyim
- yurt dışında olmanın yalnızlığı 2
- ptt kargo hızı
- en iyi dönerci istanbul
- mng kargo takip sorunu
- patron kavgasının teknolojiye yansıması 2
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- okuyanı üzmeyen kitap önerileri
- eski ülker çikolataları nerede
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- kedi besleme tecrübesi
- sütaş süt ürünleri
- okunması gereken kitaplar
- defacto iade nasıl yapılır
- vodafone internet hız sorunu
- redmi note serisi kullanıcı yorumları 2
- exxen müşteri hizmetleri ulaşmak
- ypg bayrak provokasyonu analizi 2
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- kemal sunal filmleri unutulmaz
- yks tercihleri yapılırken dikkat
- turkcell fatura şikayetleri
- kedi sahiplenmek
- kartalkaya yangın raporu olayı
- mcdonalds drive thru eziyeti
- / 7