-
valla ben artık takip etmekten yoruldum, bizimkiler her duyduğunda bayram harçlığı alacak çocuk gibi seviniyor. ortada fol yok yumurta yok, haberi yapanlar bile inanmıyordur buna eminim. neyse umarım yine hayaller paris gerçekler eminönü olmaz, yazık günah bu insanlara.
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7