-
inanabiliyor musunuz kızlar, millet şu ekonomide hayatta kalmaya çalışırken gidip şu mavi tike her ay deli gibi para döküyor. hayır yani o tiki alınca kylie jenner falan mı oluyorsun, ne bu gereksiz ego patlaması anlamadım gitti. bir de sorsan hepsi muhteşem fikirleri olan birer içerik üreticisi, sanırsın elon musk'ın sağ kolu. alt tarafı mention'larda en üste çıkıp bomboş espiriler yapacaksın, sırf bunun için o paraya kıyılır mı inanamıyorum gerçekten.
geçen gün flörtüm olacak çocuk da koşa koşa gidip almış, inanın buz gibi soğudum anında. parayı pulu da geçtim artık, o mavi tiki profilinde gördüğüm an adamın alnında resmen kocaman puntolarla vizyonsuz ve gösteriş meraklısı yazıyormuş gibi hissediyorum. canım benim, gidip o paraya düzgün bir cilt bakımı yaptırsan falan yemin ederim bu dünyaya çok daha fazla faydan dokunur ama nerdee.
- bugün (184)
- / 7
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- tüp bebek deneyimleri
- marmaray arıza sıklığı
- kemal sunal 2
- yurt dışında yaşamak 2
- eti ürünleri hızlı mı geliyor
- eti ürünleri yorumları
- toksik ilişki belirtileri
- istanbul taksi plakası fiyatı
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi
- süleyman şah türbesi neden taşındı
- noter ücretleri neden bu kadar yüksek 2
- eski filmler neden daha güzel
- 5g korkusu gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüklüğü
- terapide ilk seans
- bir günde okunacak kitaplar
- gettaksi çalışanı olmak
- vestel tv ile mutluluk mümkün mü
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- exxen müşteri hizmetleri son durak
- spotify çalma listeleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- tapu işlemleri ne kadar sürüyor
- / 7