• bugün (185)
  1. işte bu başlık benim hikâyemi anlatıyor gibi. kimileri ridgeline der, kimileri tam parabol, arasında bir yerde sıkışmış kalmış ruh halini tanımlar. benzerini iş hayatında da yapıyorlar, sanki sürekli bir uçtan diğer uca sürükleniyorsun. mobbingle mücadele ederken tükeniyorsun, umursamaz bir çevrede 'ah n'oluyoruz' diyorsun. ilişkilerde ise ridgeline dostluklar var, herkes derin ama mesafeli; tam parabol aşk var, hızlı bir başlangıç, sert düşüş. en sonunda bir ridgeline bir de tam paraboool, ne arar ne sorar epeydir görmez oldum. ben de bu yazıyı yazarak içimi döktüm, içtenlikle söylüyorum az kırgınım ama olsun, müsadenizle en derine gideyim... şu ana kadar tamam.
   tümünü göster