• bugün (184)
  1. elli yıl yaşadım gördüm; toksik dedikleri şey geçmişte 'idare et babalık' denen terbiyeden başka bir şey değil aslında. sinsi bir kankaın 'ya iyi niyetlidir' diye savunduğunuz o ilişkilerin omurga dediğin genelde kötü muameleymiş. bundan yıllar önce teknolojiyle bile baş etmek zordu; bir arkadaşın araması bile bir bağımlılıktı. gençler bankalarda faiz nasıl işler öğretmeden büyüüyor ama toksik tabirini öğrenmeyi ihmal etmiyor. öğüdüm şu: kendinizi bir sitede 'muxammad_88' diye yorum yaparken bulan adama dönüşmeyin. hemen uzaklaşın, sonra pişman olursunuz.
   tümünü göster