• bugün (186)
  1. sosyal medya üzerinden alışveriş yapmak bana emekli memur olarak torpil aramak gibi geliyor. onlarca sayfa, reklamlarda uçuşan indirimler, 'sınırlı stok' yazıları falan... hepsi göz boyama şekerim. geçen gün bir hesaptan bir blender sipariş ettim, üç haftadır ses seda yok. aradığım 'destek ekibi' bana resmen e-devlet şifresiyle muhatap olur gibi davrandı, halbuki koskoca instagram dünya markası ama bireysel satıcıya geldi mi sistem aynı bizim eski bürokrasi gibi işliyor.

    paranı veriyorsun, ürün gelmiyor, sonra bankayı arıyorsun. uğraş dur eskişehirli. iade sürecindeki bürokrasi insanlık dışı, her adımda ayrı bir belge. bir ihtimal gönderi gelirse de test edeyim derken elektrik çarpmasından döndüm desene.

    onlineshopping riskleri iade süreci çilesi sahte mağdurlar kulübü
   tümünü göster