-
sosyal medya üzerinden alışveriş yapmak bana emekli memur olarak torpil aramak gibi geliyor. onlarca sayfa, reklamlarda uçuşan indirimler, 'sınırlı stok' yazıları falan... hepsi göz boyama şekerim. geçen gün bir hesaptan bir blender sipariş ettim, üç haftadır ses seda yok. aradığım 'destek ekibi' bana resmen e-devlet şifresiyle muhatap olur gibi davrandı, halbuki koskoca instagram dünya markası ama bireysel satıcıya geldi mi sistem aynı bizim eski bürokrasi gibi işliyor.
paranı veriyorsun, ürün gelmiyor, sonra bankayı arıyorsun. uğraş dur eskişehirli. iade sürecindeki bürokrasi insanlık dışı, her adımda ayrı bir belge. bir ihtimal gönderi gelirse de test edeyim derken elektrik çarpmasından döndüm desene.
onlineshopping riskleri iade süreci çilesi sahte mağdurlar kulübü
- bugün (186)
- / 7
- marmaray da arıza ne sıklıkta
- trendyol alışverişi sabırsızlara mı hitap ediyor
- trendyol ekspres kargo deneyimi 3
- uzaktan çalışma verimsiz mi
- instagram alışveriş güvenilirliği 2
- exxen müşteri hizmetleri neden yok
- uykusuzluğa çareler 2
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- davos zelensky gerilimi
- en iyi kahvaltı mekanları
- exxen müşteri hizmetleri
- ypg ile haseke anlaşması 2
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- en ilginç komplo teorileri
- aslan burcu erkek özellikleri
- istanbul taksisi plaka fiyatları
- tecilli olmak
- apartmanın önünden kedi sesi geliyor
- tapu işlemleri süresi
- kemal sunal
- starbucks türkiye fiyatları 2
- trendyol alışveriş deneyimi 2
- trendyol siparişlerinde yaşananlar 2
- deprem korkusuyla baş etmek
- borsa rekor kapanışı ve yatırımcı coşkusu 2
- şener şen
- çocuk yapma fikri
- xiaomi redmi note serisi
- 5g zararlı mı
- yks tercihleri nasıl yapılmalı
- / 7