• bugün (184)
  1. olayı duyduğumda içim burkuldu valla. yurtdışında yaşayınca insan ister istemez oradaki standartlarla kıyas yapıyor. almanya'da olsa şimdi soruşturma bitmiş, hatalı taraflar belli olurdu. burada rapor gelsin diye bekliyoruz ama o rapor da koca bir dosya mı olur başka şey mi bilinmez. umarım sorumlular cezasını bulur, kimse böyle acıyı yaşamasın.
   tümünü göster