-
geçen hafta trendyol'dan bir şey sipariş ettim, kargoyu takip edeyim derken kendimi bir dedektif hikayesinin içinde buldum. gönderildi, dağıtıma çıktı, adreste yok, tekrar denenecek… üç gün boyunca aynı döngü. en sonunda komşuya bırakılmış. eski zamanlarda terziye giderdik, bir haftada dikerdi, hiç bu kadar karmaşık olmazdı. ürün güzel de, bu süreç insanı yıpratıyor.
- bugün (182)
- / 7
- şener şen 2
- fenerbahçe bb anlaşmasından kurtuldu
- amazon iade labirenti
- iş bulamamak
- en iyi kahvaltı mekanları 2
- trendyol express kargo deneyimi
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- dominos pizza teslimat süreci
- korku filmi önerisi sessiz gece 2
- tarkan mı mustafa sandal mı
- euro kuru ne olur bilinmez
- ülker çikolataları nereden nereye geldi
- twitter blue a para verilir mi
- kemal sunal ın en iyi filmleri
- korku filmi önerisi
- yeşilçam nostaljisi
- askerde yaşanan saçma olaylar
- iş bulamama sendromu
- sütaş markası ve ürünleri
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez 2
- süper loto ikramiyesi ne kadar
- zayıflama sürecinde yaşananlar
- süper loto büyük ikramiye miktarı
- mavi kot pantolon ömrü
- carrefour indirimleri yanıltıyor mu
- yaşamın anlamı üzerine 2
- bekolar inatla bozulmuyor
- uzak şehir final ihtimali
- bitaksi uygulaması kullanıcı yorumları
- trendyol da sipariş serüveni
- / 7