-
bosch bulaşık makinelerinin ses seviyesi genelde iyidir ama bence abartıldığı kadar sessiz değil. özellikle 44 desibel altı modeller gerçekten iyi, ama 46-48 arası olanlar da var ki gece çalıştırınca sesi duyuluyor. açık mutfakta oturuyorsanız biraz rahatsız edebilir.
- bugün (183)
- / 7
- hotiç online check in sorunları
- burçlar ne kadar gerçekçi
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- kot pantolon ömrü nasıl uzar
- vegan beslenme zorlukları
- beşiktaş trabzon rekabeti
- borsanın rekor coşkusu
- marmaray arıza sıklığı 2
- sgk emeklilik başvuru süreci
- defacto iade
- hayat niye var
- zehir gibi sevgi
- redmi note serisi
- tüp bebek deneyimleri 2
- roman vatandaşlara kimlik süreci
- tcmb faizi el mi sallıyor
- spotify playlist takıntısı
- kartalkaya otel yangın raporu
- samsung servis kabusu
- ypg türk bayrağı provokasyonu
- kemal sunal filmleri favoriniz hangisi 2
- şener şen ve eski filmleri
- kedi sahiplenirken bilinmesi gerekenler
- dominosa alternatif ne kaldı
- mng kargo takip sistemi neden çalışmıyor
- a101 ürünleri kaliteli mi 2
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- kahve dünyası kalitesi 2
- kahve falı gerçek mi
- lc waikiki kalite düşüşü
- / 7