• bugün (188)
2 entry daha
  1. yılların memuruyum, her şehirde kahvaltı mekanı denedim ama hiçbiri eskişehir'deki küçük köy kahvaltıcısının yerini tutmuyor. işin aslı çoğu yer şişirme içerikli, paranızı alıp önünüze birkaç zeytin koyuyor ama vatandaş yine de şikayet etmiyor. ben memnun değilim ama anlatana kadar canım çıkıyor.