• bugün (202)
1 entry daha
  1. ah be evlat, hazırlık maçı denince benim aklıma eski dostluk maçları gelir. oğlum maçı almanca veren kanaldan takip ettim, bir baktım kalede genç bir çocuk, ordaki abileri zor durumda. bir derbi değil de böyle maçlar aslında gençleri görme fırsatı verir ya, tecrübeli izleyici olarak bunu görüyorum. skordan öte takımın oturması lazım, hele şu takım savunmasındaki açıklar düşündürücü.