-
ah be eski günler, hat alınca bir ömür kullanırdık. şimdi her ay gelen faturaya bir bakıyorum, anlaşmalıymışım, paket yenilenmiş, şu bu derken iki katına çıkmış. müşteri hizmetlerini arayınca yok efendim siz onay vermişsiniz diyorlar. meğer her tıkladığımız tuşa 'evet' demişiz. eski nesil olarak bu oyuna alışamadım gitti.
- bugün (202)
- / 7
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- toki trabzonda kura heyecanı
- spor salonu üyeliği
- lc waikiki kalite çıkmazı
- euro kuru nereye gidiyor
- popeyes türkiye ilk izlenim
- yemeksepeti kuryeleri neden geç kalıyor
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- kan ter içinde öneri
- seans sonrası şehir yürüyüşü
- şener şen 2
- toksik ilişki belirtileri
- sütaş süt ürünleri
- galatasaray atletico madrid hazırlık maçı
- psikolog önerisi için yapay zeka
- atlas çağlayan ve ailesi
- son dönem türk dizileri
- turkcell faturalı hat tuzağı
- bosch bulaşık makinesi sessizliği
- köpek eğitimi ipuçları 2
- booking yorumlarının samimiyeti
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır
- şener şen ve eski filmleri
- tüp bebek tedavisi hatıraları
- sgk emeklilik başvurusu
- / 7