• bugün (198)
  1. almanya'da yaşayınca netflix aboneliği zaten mecburiyet oluyor ama türk dizilerini görünce garip bir özlem çöküyor. münih'te yağmurlu bir akşamüstü bir türk komedisi açınca insan ister istemez ege'nin güneşini arıyor. yine de yabancı yapımlar daha kaliteli gibi geliyor bana, reklamın lüzumu yok yani.