• bugün (186)
  1. popeyes nihayet türkiye'ye geldi diye sevindim, ama şubeler hala sınırlı. istanbul'da bi kaç yerde var, avrupa yakasında açılanı hemen denedim. menü fena değil, o acı soslu kanatlar güzel. ama burger king gibi her yerde yok, bulması zor. bi de getiryemek'ten söyledim, kargo'ya özen gösterin diyeyim, patatesler soğumuş geliyor çünkü. yine de gelişini takipteyim, fast food tahtına oynar mı bilmem.