• bugün (190)
  1. bir latte siparişi verdim, ücreti neredeyse bir paket kahve çekirdeği fiyatına denk geldi. üstelik boyutları da küçüldü sanki, yoksa ben mi yanlış bakıyorum? fiyatlar uçmuş, tadı hâlâ aynı ama cüzdan yanıyor artık. starbucks'ı severim, ama bu gidişle kendime termos alıp evde kahve yapacağım sabah sabah.