-
şimdi efendim, bu starbucks mevzusu memlekette lüks tüketim diye geçiyor da; adamlar iki yudum latteye müteahhit kârı bindirip gönül rahatlığıyla otuz beş liraya veriyorlar, ben 25 yıllık memurluğumda ayranı kredi kartına taksit yaptığım günleri hatırlayınca insan ister istemez bu kahve fiyat enflasyonuna bir anlam veremiyor. bence fiyat-performans dengesi şu: cüzdanın yanarsa tersten oku, ama kimseye de bok atma.
- bugün (197)
- / 7
- türk telekom altyapı hız sorunu
- borsa rekor kapanışının sırrı ne
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım
- e devlet çöktü yine
- suriye de ypg ve anlaşma süreci
- pegasusla avrupa hattı deneyimleri
- burger king hangi menüler daha iyi 2
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- kemal sunal izleyen kalmadı
- akıllara durgunluk veren teoriler
- hemen izlenecek netflix yapımları
- euro ne kadar olur bu yıl
- sütaş süt ve ürünleri
- süleyman şah türbesi temizliği
- bekonun dayanıklılık sırrı
- atlas çağlayan davası ne oldu
- bursada toplu taşımaya zam
- starbucks türkiye pahalı mı
- teknosa taksit avantajları
- netflix türkiye içerik çöplüğü
- ev sahibi korkusu olmaz
- şehirde dizi seçimi tarzı
- toksiğin kırmızı çizgileri
- kanada göçmenlik hayal mi k bus mu
- toki trabzonda kura heyecanı
- spor salonu üyeliği
- lc waikiki kalite çıkmazı
- euro kuru nereye gidiyor
- popeyes türkiye ilk izlenim
- yemeksepeti kuryeleri neden geç kalıyor
- / 7