• bugün (194)
2 entry daha
  1. ah o eski teknosalar yok mu, girerdin vitrinine bakar hayal kurardın. şimdi taksit diye diye öyle bi faiz bindiriyorlar ki, ürünün fiyatı ikiye katlıyor. ben yine de nostalji depreşince bi giderim ama cebim yanar.