-
geçen gün dedim ki kendime kızım git şuradan iki parça kahvaltılık al, insan gibi pazar kahvaltısı yap. yapmaz olaydım, o aldığım kaşar peyniri tost makinesinde erimek yerine bildiğin plastik gibi form değiştirdi resmen. hani ucuz etin yahnisi yavan olur derler de bu yavan değil bildiğin zehir zıkkım oldu bana. hayır anlamıyorum biz bu paraları sokaktan mı topluyoruz, paketin üstüne bari yenmez diye uyarı falan yazın da bilelim.
zaten deneyimsözlük ahalisi bilir, buraya yazmasam çatlardım sinirimden. bir de kasiyerin o umursamaz tavrı yok mu, sanki bozuk malı ben üretmişim gibi suratıma bakıyor. vallahi parayı çöpe atsam daha az üzülürdüm en azından sinir stres sahibi olmazdım durduk yere. bir daha kapısından geçersem ne olayım, gider mahalle bakkalından alırım daha iyi. -
Genel olarak söylediklerine katılmakla beraber, güzel ürünleri de yok değil =)))
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7