-
ekrandaki o yeşil okları görünce kendimi manhattan'da plaza kraliçesi sandım ama hesaplayınca kârla sadece indirimden bir tane bluz alabildiğimi fark ettim.
yine de zengin hissettiriyor hakkını yemeyelim şimdi. -
ekran yeşillendi diye kendimi nişantaşı'nda alışveriş yaparken hayal ettim ama gerçekler marketteki peynir fiyatıyla yüzüme öyle bir çarptı ki anlatamam. millet parayı çuvalla götürüyor biz hala gratis indiriminde birbirimizi yiyoruz, vallahi şiştim artık.
-
her inişin bir çıkışı, her çıkışın da bir inişi olduğu unutulmamalıdır.
- bugün (186)
- / 7
- eti ürünleri değişti mi
- a101 sandalyesi 3 ayda dağıldı
- istanbulda yaşamak çekilmez oldu
- aşk acısından kurtulma yolu
- turkcell faturası niye şişiyor
- bosch bulaşık makineleri sessiz mi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- uykusuz geceler ve nedenleri
- şehrin ortasında süt içmek
- akrep kadını özellikleri
- kripto paralar neden çöktü
- blutv yerli dizileri neden sarmıyor
- kedi besleme tecrübesi 2
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- domino s pizza şubeleri neden sevimsiz 2
- şener şen in oyunculuğu
- trendyol ekspres kargo deneyimi
- bitaksi yorumları neden karışık
- flo ayakkabı dayanıklı mı
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- hotıç online check in sorunsalı
- üniversite sınavı anksiyetesi
- dolar neden yükseliyor
- roman vatandaşlara yeni strateji belgesi
- amazon türkiye nin insanı şımartan iade politikası
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- koton beden tutmuyor resmen
- ikea montaj hizmeti deneyimleri 2
- spor salonu üyelik iptali
- hotıç online işlemler
- / 7