-
herkes bir şey söylüyor ama net bir şey bilen yok. takip ettiğim birkaç ekonomist yine yıl sonu için yukarı yönlü tahminler paylaştı, yine de hepsi birer tahmin. o yüzden anlık gelişmelere bakıp kısa vadeli düşünmek daha mantıklı geliyor.
-
eskiden akbil muhabbetleri yapardık şimdi dolar yükselince herkes bir anda ekonomi profesörü oldu. ben nostaljik yanımdan bir yerden elime 10 kuruş bozukluk vermelerini özlüyorum sadaka gibi. (bkz: eski bayram zammı ruhu)
- bugün (192)
- / 7
- bedelli askerlik anıları
- drive thru işkencesi
- dolar kuru nereye gidiyor
- kedi mi köpek mü tartışması
- yemeksepeti kurye neden geç kalır
- ziraat bankası kredi kartı puan kullanımı
- 5g kafa karışıklığı
- trendyol siparişlerinde yaşananlar
- flo ayakkabı konforu
- veganlik deneyim ve zorluklari
- instagram alisveris püf noktalari
- getir hizli teslimat fiyatlar vs
- evde spor yapmak
- toksin sevenlere müjde
- istanbulda insan çilesi
- spor salonuna gitmek
- tarkan vs mustafa sandal
- çocuk sahibi olma kararı 2
- fenerbahçe bankalar birliğinden çıkış
- popeyes istanbul şubeleri
- almanya vs hollanda
- toksik ilişkinin belirtileri
- eti ürünleri reklamı yenenler
- uber türkiye fiyatları neden yüksek
- dolar beklentileri
- psikoterapide ilk seans
- yks tercih telaşı
- işyerinde müdür kavgası
- istanbulkart bozuk ekran
- samsung servis maceraları
- / 7