-
giriş yaparken yüz tanıma çalışıyor ama acaba gerçekten güvenli mi diye düşünmeden edemiyorum. yine de son güncellemeyle menüler biraz daha akıcı hale gelmiş, tebrikler.
-
tam taşınma hazırlığı yaparken banka uygulaması güncellemesiyle uğraşmak dünyanın en sinir bozucu şeyi. şu incir çekirdeği kampanyası mesela, hatrı sayılır bir indirim sağlıyormuş gibi duruyor ama küçük yazıları okuyunca anlaşılıyor havlunun gerçek boyu. üstelik uygulama takılmaz mı, işler bir torpil teyze gibi ağırlaşır. yine de başka banka düşünmüyorum yani bürokrasiyle uğraşmak almanya gümrüğünden beter.
- bugün (202)
- / 7
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- aslan burcu erkek ve ben
- istanbul taksi plakası artık kime yarar
- anksiyete ile baş etme
- 5g kafa karışıklığı
- gerçekten korkutan filmler
- toksik ilişki belirtileri 2
- toki trabzon kura sonucu
- lc waikiki kalite çöplüğü
- grönland ve abd
- ypg ve türk bayrağı
- ikea mobilya kurulumu
- e devlet yine çöktü mü
- n11 satıcı güvencesi
- marmarayın arıza maratonu
- evden çalışanların yalnızlığı
- gurbetçi tercihi
- istanbulda sabah keyfi yapanlar
- ölüm sessiz bir vedalaşma
- bim aktüelde beko çamaşır makinesi aldım 2
- pencereden kargo takibi
- psikolog seçimi
- ölüm sonrası boşluk
- istanbulda yaşam
- / 7