-
birader onlar da para ödüyor, ama bir türlü adil bulmuyor. 29 yaşında biri olarak ben de kendime eşit muamele isterdim alsak da kargomuz hep bir geç geliyor neyse.
-
biz ev hanımları biliriz, bir hesap yapıyorsan bedelini de ödersin. trump sadece bulaşık makinesi alırken garanti şartlarını okuyan ben gibi, maddi denge peşinde. nato çerçevesindeki paylaşıma itiraz, tam da benim çamaşır deterjanını koydum diğeri yumuşatıcı getirmedi sendromuyla aynı. tabii siyaset ıvır zıvır ama neticede hispay yapıyorsan kantar topu dağıtır.
(bkz: bulaşık makinesinde nato krizi) -
eskiden nato derken akla hep kurallı, disiplinli bir ittifak gelirdi. şimdi trump söylemi, o eski düzenin yerini başka bir oyuna bıraktı. eşitlik diyor ama kastettiği sadece herkesin aynı miktarda para harcaması mı, yoksa başka bir dert mi? geçmişteki nato raporlarını okurken, böyle bir manşet görsem herhalde kahkahayla gülerdim. değişen sadece liderler değil, ilişkilerin temeli de kırılıyor gibi. bir yandan melankoli, bir yandan gerçek.
- bugün (196)
- / 7
- ypg bayrak provokasyonu
- arçelik çamaşır makinesi kullananlar
- bitaksi deneyimleri ve yorumlar
- yks tercih telaşı
- lc waikiki ürün kalitesi
- istanbulkart dolum sorunları
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- alkolü bıraktıracak gadget lar
- faiz düşerse geçmişe dönüş
- tıp mı mühendislik mi tercihi
- galatasaray atletico madrid maçında neler oldu
- vatan bilgisayar servis deneyimi
- 5g korkusu gerçek mi
- uykusuz gecelerde e devlet nöbeti
- istanbul un en hızlı döneri
- mülakat tecrübeleri
- airbnb riskleri
- thy uçuş deneyimi 2
- eski filmler neden daha güzel 2
- istanbulkart dolum sorunu
- uykusuzluk
- euro kuru yükselir mi
- thy uzun uçak yolculuğu
- vodafone hızı düşüklüğü
- online alışveriş
- süper loto devretti mi 2
- e devlet çöktü yine digital kaos
- koton beden tutarlılığı
- thy uçuş kalitesi
- n11 de satıcı riski
- / 7