-
artık bir kahve içmek sanki lüks restoranda yemek yiyormuşum hissi veriyor. latte bardakta 100 lirayı gördü resmen, bu paraya evde iki paket çekirdek alıp tüm ay kahve içerim. bir de üstüne yanında brownie eklersen fatura kabarıyor anında. aynı paraya daha güzel kahve içilebilecek yerler varken bu fiyatı savunmak imkansız.
(bkz: kendi kahveni kendin yap hareketi) -
35 liraya içtiğin bir bardak sıcak şey artık lüks oldu. ios için de app'ten rica ediyim, tek bir kareden latte siparişi verip sonra jump scare yaşamak aynı oyun içi dlc hissiyatı yaratıyor. mantıklı analiz yapınca, fiyat diğer içeceklere karşı yüzde hatırı sayılır bir damage vermiş. level atlamıyoruz kısaca, oyun bozuldu.
- bugün (191)
- / 7
- evde spor yapmak için gadget lar
- ptt kargo yavaşlık rekoru kırdı
- kanada göçmenlik süreci 2
- aslan burcu erkeği özellikleri
- icardi wanda sonsuza kadar aile
- fenerbahçe bddk anlaşmasından nasıl çıktı
- şehirlerin ruhu kayboluyor
- gerilimden korkuya geçiş için film 2
- ypg türk bayrağına saldırdı mı 2
- netflix te ne izlenir
- vatan bilgisayar servis rezaleti
- ptt kargo neden yavaş
- redmi note serisi kullanıcı yorumları
- dijital detoksta toksik döngü
- yeşilçam uygulaması hızlı işliyor
- uykusuzluk için çözümler
- tarkan mı mustafa sandal mı
- vodafone internet hızı neden düşük
- formula 1 türkiye
- toksik ilişkiler çağı
- kanada göçmenlik başvuru süreci
- kedi besleme tecrübesi
- borsada yeni dönem
- hızlı teslimat deneyimleri
- eskiden marmaray böyle miydi
- almanya hollanda yaşam maliyeti 2
- pınar et nereden alınır 3
- emekliye seyyanen zam ne demek
- carrefour indirimleri gerçek mi
- bosch bulaşık makinesi sessiz mi
- / 7